Translate

vineri, 19 iulie 2013

BANCUL DE PRÂNZ

Bărbatul când se însoară prima dată, în primul rând se gândeşte că o să aibă sex gratuit şi regulat.
Bărbatul când se însoară a doua oară se gândeşte că poate prima oară a greşit.
Bărbatul când se însoară a treia oară se gândeşte că vrea să îşi petreacă bătrâneţea cu oricine, dar să fie cineva acolo, lângă el.
Când se însoară a patra oară deja ar trebui să ne întrebăm dacă el OARE CHIAR GÂNDEŞTE?
Intru in casa astazi si o gasesc pe sotia mea pe canapea, alaturi de amanta mea.
- Ce se intampla aici?
- Tu sa-mi spui!!!, zice nevasta-mea.
- Ce sa-ti spun, vad ca stai pe canapea, cu o necunoscuta. Atat!
- O necunoscuta, haa?, striga amanta mea, eu nu sunt nici o necunoscuta, facem sex de sase luni!
Atunci m-am uitat la sotia mea si am intrebat-o:
- Este adevarat???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu