Translate

luni, 8 iulie 2013

BANCUL DE SEARA

Bulă: – Sunt într-un mare necaz!
Ştrulă: – De ce ?
Bulă: – Am văzut un soarece în casa mea!
Ştrulă: – Oh, ei bine, tot ce trebuie să faci este să-ti pui o capcană.
Bulă: – Nu am niciuna.
Ştrulă: – Ei bine, atunci, cumpara una.
Bulă: – Nu-mi pot permite .
Ştrulă: – Pot să-ti dau eu pe a mea, daca vrei.
Bulă: – Asta sună bine.
Ştrulă: – Tot ce trebuie sa faci este sa pui doar niste brânză in capcana, pentru a atrage soricelul.
Bulă: – Nu am nici o branza.
Ştrulă: – Bine, atunci, ia o bucată de pâine si pune un pic de ulei pe ea ,apoi pune-o în capcana.
Bulă: – Nu am ulei.
Ştrulă: – Ei bine, atunci pune doar o mică bucată de pâine.
Bulă: – Nu am pâine.
Ştrulă: – Atunci ce caută şoarecele ăla în casa ta? Nu mai fă nimic! O să plece singur!
Intr-un tarc se aflau 100 de pinguini. Numai unul era mascul, si nimeni nu stia care.
Sunt chemati desteptii planetei: Obama, Sarkozy si Basescu.
Intra Obama in tarc, sta trei zile, dar nu descopera masculul.
Vine frantuzul, sta o saptamana, degeaba.
Basescu intra, sta zece secunde si apare cu un pinguin in brate: Asta e!
Lumea intreaba: De unde stii?
Basescu: Pai le-am spus “sa traiti bine”, si asta mi-a raspuns: sa-mi s...i p…!a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu