Translate

sâmbătă, 28 septembrie 2013

BANCUL DE DIMINEATA


Un cersetor intinde mana catre un domn, dar acesta nu-i da nimic: 
- Lasa ca stiu eu ca, daca ti-as da bani, i-ai bea! 
- Domnule, dar eu nu beau deloc! 
- Atunci i-ai da pe tigari. 
- Dar eu nu fumez! 
- Atunci, i-ai cheltui cu femei usoare... 
- Domnule, n-am facut niciodata asa ceva! 
- Atunci, vino sa vada sotia mea cum arata un barbat fara vicii.


O profesoara noua incearca sa predea lectii de psihologie unor copii. 
Ea intra in clasa spunand: - Cine crede ca e prost, sa se ridice in picioare! 
Dupa citeva secunde, se ridica in picioare Bula. 
Profesoara i se adreseaza: - Tu de ce crezi ca esti prost? 
- Nu sint prost, doamna, dar imi parea rau sa stati in picioare numai dumneavoastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu