Translate

sâmbătă, 12 octombrie 2013

BANCUL ZILEI


Un tip se duce la doctor. Tipul:
- Doctore sunt impotent. Ce sa fac?
Dr: - Am o metoda moderna: trebuie sa bei lapte de mama.
Se duce tipul, da o groaza de bani pe un litru de lapte de mama, il bea si... nimic. Se duce iarasi la doctor. Tipul:
- Doctore, am baut si nimic!!!
Dr: - Pai cum ai facut?
Tipul: - Am luat un litru de lapte si l-am baut!
Dr: - Nu e bine! Trebuie sa-l bei direct de la sursa!
Se duce acasa tipul, cauta o doica, o plateste, se pune la san si incepe sa suga. Si suge, si suge... La un moment dat femeia incepe sa se excite si zice:
- Nu doriti sa va dau si altceva in afara de lapte?
Tipul: - Da... Daca s-ar putea... o chiflă!...


O doamna la psiholog. Acesta ii spune:
- Saptamana viitoare vom lucra cu inconstientul.
Doamna raspunde:
- Nu cred ca sotul meu vrea sa vina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu