Translate

marți, 23 iulie 2013

BANCUL DE SEARA

Un cuplu casatorit isi bea cafeaua de dimineata in bucatarie. Pe geam, se vedea vecina care intindea niste rufe la soare.
- Vai, ce rufe murdare are vecina noastra! Mi-e si groaza sa ma gandesc cum o fi la ea in casa, daca asa arata rufele spalate! exclama sotia.
De atunci, la fiecare cateva zile, se putea vedea vecina care iesea pe balcon sa-si intinda rufele, si mereu sotia remarca ce mizerabile sunt acestea.
Intr-o zi, surpriza, vecina intinde la soare niste rufe curate.
- Oare, cum de s-a intamplat si minunea asta? Cineva cred ca i-a facut observatie.
− Nu, draga mea, zice sotul, de dimineata a trecut mama pe la noi si ne-a spalat geamurile.
O blonda ii zice unei brunete:
- Mai fata, mi s-a intamplat ceva ciudat saptamana trecuta. Iti zic doar daca stii sa tii un secret.
- Spune (zice bruneta)
- Luni vine un tanar frumos, bine imbracat, si ma intreaba daca sotul meu e acasa, eu raspund cu sinceritate ca nu, asa ca ma ia in brate, ma pune in pat si mi-o trage bine. Marti la fel, miercuri la fel, joi la fel - asa ca ma intreb: oare ce o vrea acest barbat de la sotul meu???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu