Translate

joi, 5 septembrie 2013

BANCUL DE DIMINEATA

Nevasta unui popă nu prea bogat vine de la oraş cu o rochie nouă.
Când vede chitanţa de 3 milioane, popa se face foc şi pară:
-Eu pun bani deoparte să avem mâncare şi să întreţin casa şi tu?
-Bărbate, nu m-am putut abţine, tentaţia era prea mare. Ca şi cum un demon mi-ar fi şoptit: "Îţi stă bine! Îţi stă bine!"
-Păi şi de ce nu ai zis cum te-am învaţat eu: "Îndepărtează-te Satana de mine!"
-Aşa am zis, dar el a continuat: "Şi de la distanţă îţi stă bine!"

Intră o blondă într-un sex shop… se uită lung vreo jumătate de oră prin tot magazinul apoi se apropie de vânzător şi-i zice:
- Aş dori vă rog două vibratoare, şi arătând cu mâna, pe acesta albastru şi pe acesta roşu!
Vânzătorul foarte amabil zice:
- Doamnă pe acesta albastru vi-l împachetez imediat, cat despre extinctor mă duc sa-l întreb pe şefu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu