Translate

luni, 21 octombrie 2013

BANCUL DE DIMINEAȚĂ

Costel şi Ileana , căsătoriţi de vreo 10 ani. 
Seara , în pat :
- Costele , să stii , nu mă mai culc cu tine , dacă nu-mi dai 100 de lei.
- Ai înebunit ? Ce-ţi venii ?
- Să am şi eu bani , să-mi cumpăr una , alta …
- Nu am decât 30 de lei . Treaba ta . Şi se culcă .
Se roteşte Ileana în pat , se foieşte şi pe la 3 noaptea :
- Costele ?
- Îîîî…Ce-i ?
- Scoală-te Costele …
- Lasă-mă dragă . Mi-e somn. Ţi-am spus că nu am bani.
- Hai mă , scolă-te ! Hai că te împrumut eu cu 70 de lei .



-         Bula, împreuna cu trei prieteni, carau pe umeri un sicriu asezat pe cant.Un alt prieten îi întreaba:
- Ce s-a întâmplat?
Bula:- O înmormântez pe soacra-mea.
- Saraca, Dumnezeu sa o ierte...! Dar de ce nu duceti sicriul cum trebuie?
- Pai daca o duc pe spate, începe sa sforaie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu