Translate

marți, 22 octombrie 2013

BANCUL DE SEARĂ

Se duce unul la preot, la spovedanie. Părintele îl întreabă cu ce a păcătuit:
- Femei, cumva?
- Aaa, nu părinte, nu fac eu de-astea!...
- Atunci bei?
- Ca orice om normal, un pahar la masă, din când în când...
- Droguri?
- M-a ferit Dumnezeu!
- Jocuri de noroc, cazinouri?
- N-am intrat în viața mea într-un cazinou și urăsc jocurile de noroc.
- Fumezi?
- N-am pus niciodată țigară în gură.
- Auzi, dar tu nu ai niciun viciu?

- Părinte... cum să spun... cam mint!

Vine Ion acasa fericit si multumit de sine:
Ion: Tu, Marie, am facut o afacere buna.
Maria: Ce afacere, mai Ioane?
Ion: Tu, Marie, mi-am luat garaj.
Maria: Mai Ioane, eu nu vreau sa te contrazic, dar...
Ion: Taci, tu, din gura ca e garaj din caramida, are incalzire, apa, tot ce trebuie.
Maria: Ma Ioane, eu nu vreau sa te contrazic, dar...
Ion: Taci, tu, din gura ca l-am luat si ieftin.
Maria:Ma, Ioane, eu nu vreau sa te contrazic, dar noi nu avem masina.
Ion: Taci, tu, din gura. Eu ti-am zis tie ceva cand ti-ai luat sutien?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu