Translate

joi, 5 decembrie 2013

BANCUL DE DIMINEATA

Un cal galopa liber prin pădure, uitandu-se după smocuri de iarbă verde si grasă.
Cum era el neatent, deodată este incoltit de un lup fioros si flamând.
- Lupule, te rog, de data asta sa nu te atingi de mine, că am un mesaj important pentru administratia locală.
Toata lumea va putea beneficia de pe urma lui, chiar si tu!
- Unde-i mesajul? întrebă lupul, curios.
- Este scris pe copita piciorului drept din spate, spuse calul.
Lupul se apleacă si calul ii trage o copită zdravană de lesină lupul.
Calul o ia vesel la sănătoasa, fericit că a scapat.
După doua ore îsi revine lupul si, scuturându-si capul umflat, spune:
- Asa îmi trebuie! Ce dracu mă bag, când eu nici nu stiu să citesc?! ...



Un şmecher de Dorobanţi cu ultimul răcnet de Lamborghini este oprit de poliţia rutieră. Bineînţeles acesta se foloseşte de tupeul specific şi începe conversaţia cu un ton ameninţător:
- Ce faci frate!? Pe mine te-ai găsit să mă opreşti? Tu ştii cine este taică-meu?
Poliţistul, în timp ce completează procesul verbal:
- De ce? Maică-ta nu ţi-a spus?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu