Translate

sâmbătă, 7 decembrie 2013

BANCUL DE SEARĂ

O tipă se îmbolnăveste si este internată la spital.
In ziua de vizita vine la ea o colegă.
O intreabă dacă la birou totul e in ordine.
Colega îi răspunde:
“- Da, dragă, stai fără grijă totul e în ordine la birou, am împărtit atributiile tale.
Adriana face cafeaua, Elena îti tricotează la pulover,
Caty îti face cuvintele încrucisate si eu mă culc cu seful!


Se întâlnesc la poarta raiului un neamt un italian si un român. Sf Petru îi intreabă pe toti cum au murit. Neamtul îi răspunde:
- Mi-am luat un mercedes, am mers cu 250 de km la oră si am facut accident.
Italianul îi răspunde:
-Îmi cumpărasem un ferrari, goneam cu 300 km la oră si am făcut accident.
Românul:
-Eu mi-am luat un q7 si am murit de foame....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu