Translate

vineri, 28 iunie 2013

BANCUL DE DIMINEAŢĂ

Un trib de băştinaşi prinde un grup de turişti format din un american, un englez şi un moldovean. Şeful tribului le comunică acestora:
- Cine îmi spune un cuvânt din limba engleză care nu-l ştiu, îi dau drumul acasă.
Americanul:
- Butterfly!
Şeful de trib:
- Băi, da' eu am făcut cursuri la Oxford, crezi că nu ştiu că înseamnă fluture? Hai la cârnaţi cu tine!
Englezul:
- Butterfly!
Şeful de trib:
- Bă şi tu eşti prost. Înseamnă fluture. Hai, la pasta de mici cu tine!
Moldoveanul:
- Butterfly-li!
Şeful de trib după îndelungi strofocări:
- Băi asta nu mai ştiu. Spune-mi ce înseamnă şi poţi pleca acasă!
- Fluturi-li!
O blondă întreabă un tip pe stradă:
- Nu vă supăraţi, cît e ceasul?
- 12.15, răspunde tipul.
- Hmmm, bizar, zice blonda, e a treia oară cînd întreb azi chestia asta şi de fiecare dată mi se răspunde altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu