Piaţa de publicitate online din România valora, la sfârşitul anului trecut, 98,6 milioane lei, în creştere cu 7% faţă de 2011, conform unui studiu ROADS /(Romanian Online Advertising Study), realizat de către PwC România şi IAB România.
Potrivit cercetării, în primul semestru din 2012, valoarea pieţei de publicitate online din România a fost de 46,6 milioane de lei, în ultimele şase luni ale anului trecut cuantumul fiind de 52 milioane de lei.
Studiul ROADS relevă faptul că, în anul trecut, industria care a dominat piaţa de publicitate online a fost Telecomul, urmată de sectoarele Financiar şi Auto.
Totodată, formatele digitale utilizate cel mai frecvent, în 2012, au fost, în mod detaşat, cele embed, secondate de cele interuptive, respectiv de conţinutul sponsorizat.
Cercetarea Romanian Online Advertising Study este considerată cea mai importantă pentru industria locală de advertising online din România.
Datele publicate au fost colectate de la 22 de companii, care reprezintă aproximativ 1.420 dintre site-urile existente în România.
Material preluat de pe :
http://www.agerpres.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu