Translate

miercuri, 3 iulie 2013

BANCUL DE DIMINEATĂ

- Ce-ai făcut băiete, ai luat bacul?
- Nu l-am luat , tată.
- De ce?
- Era apa mică!
Doi colegi de birou se intalnesc dimineata la birou, unul dintre ei 
fiind un mare pasionat de tehnologie.
- Salut, colega, ce mai faci? 
- Bine, vad ca ti-ai luat o secretara sexy. Imi place de ea! 
- Ma bucur. Nu o sa iti vina sa crezi, dar noua mea secretara e de fapt un robot! 
- P’asta nu o mai cred! 
- Crede-ma, e un android ultimu’ tip din Japonia! Hai sa iti zic cum functioneaza: Daca o mangai pe sanul drept, incepe sa dicteze. Daca o mangai pe sanul stang, incepe sa scrie ce ii dictezi tu. Poate sa faca aproape orice munca de birou! Si asta nu-i tot, 
poate sa iti faca si un sex oral daca vrei!
- Cred ca iti bati joc de mine! 
- Nu, prietene, uite, daca vrei ti-o si imprumut! 
O ia asta, cam neincrezator, si o duce la baie. Dupa vreo doua minute, 
se aud urlete de durere din toaleta. 
“Sa imi bag picioarele, am uitat sa ii zic ca fundul e pe post de ascutitoare…”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu