Translate

joi, 4 iulie 2013

BANCUL DE DIMINEATA

Trei barbati mor si ajung la poarta raiului, unde ii intampina Sfantul Petru:
- Baieti, stiti ca toate pacatele voastre sunt iertate deoarece sunteti aici. Inainte de a va lasa sa intrati in Rai, va voi pune cate o intrebare si va trebui sa spuneti adevarul, altfel va trimit la prietenul nostru de jos.Raspunsurile vostre vor determina deasemenea ce tip de masina veti primi pentru a va plimba prin Rai.
Il intreaba pe primul tip:
- Ai fost fidel sotiei tale?
- Nu tocmai, Sfinte Petre, am inselat-o de 10 ori!
- Asta nu e asa mult dar nici foarte bine nu este. Ia de aici o Dacie Logan si dispari pana nu ma razgandesc!
Trece la al doilea cu aceeas intrebare:
- Sfinte Petre, eu am avut o casnicie lunga si fericita cu iubita mea sotie. Am fost insa ispitit odata si am cazut in pacatul infidelitatii!
- E binisor fiule, ia BMW- ul asta si bucura-te de sederea ta in Rai!
Vine si randul celui de-al treilea :
Sfinte Petre, eu nu am apucat sa fiu casatorit decat un an cu sotia mea inainte de a ajunge aici, dar nici nu mi-a trecut prin gand sa ma uit la alta femeie!
- Fiule, pentru credinciosia ta primesti acest Lamborghini!
Dupa un timp, primii doi barbati il vad plangand pe cel cu Lamborghini.
Se apropie de el si il intreaba :
- Prietene, ai cea mai tare masina, ce motiv ai avea sa fii nefericit? 
- Tocmai am vazut-o pe nevasta-mea plimbandu-se intr-un carucior de cumparaturi!
O femeie la vreo 30 de ani, după ce şi-a rezolvat treburile în capitala de judeţ, voia să ajungă acum acasă şi nu mai avea bani. Se apropie de un taximetrist şi îi spune: 
- Uite, tre’ s-ajung şi eu în Trescovenii de Sus, dar nu am bani... Cum ajungem acolo ne socotim noi.
- Bine, las’ că ne socotim noi pe drum!, zice taximetristul.
După vreo oră, opreşte taximetristul pe un câmp, ia o pătură din portbagaj şi o aşterne pe lucernă. Femeia, îngrijorată, îi zice:
- Vai, dar nu pot să fac asta, sunt măritată, am acasă doi copii!
- Şi ce? Şi eu sunt însurat, am femeie, am copii, dar am şi 40 de iepuri de hrănit, aşa că taci şi rupe lucerna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu