Translate

marți, 4 iunie 2013

FACEBOOK, inamic sau prieten?


           O scrisoare de adio scrisă de o femeie din America a devenit foarte populară pe internet, scrie Huffington Post. Aceasta a descoperit prin intermediul reţelei de socializare Facebook, ca iubitul ei o înşeală.Tânăra a descoperit în contul de Facebook al bărbatului un mesaj de la o altă femeie, care era chiar amanta sa.

          Iata textul biletului de adio:  
    
Foto: Huffington Post

Bună iubitule!
Ghici cine și-a lăsat pagina de Facebook deschisă pe calculator și a primit un mesaj de la Kelsi? Da! Tu!

Dar nu îți face griji, nu am stricat nimic! De fapt, am fost suficient de drăguță încât să îți strâng lucrurile!
Și chiar am inventat un joc, din moment ce știu cât de mult îți place să cauți lucruri precum alte femei! Iată unde îți vei găsi lucrurile!
Hainele se află acolo unde ne-am cunoscut!
Jocurile tale video sunt în locul în care ne-am sărutat prima dată!
Laptopul tău este în locul din care am cumparăt primul nostru joc video!
Televizorul tău este acolo unde ”am mers până la capăt”.
Toate celelalte, inclusiv pozele noastre din ultimii doi ani, sunt acasă la Kelsi. 
Distracție plăcută! Oh, deși eu nu am stricat nimic din lucrurile tale, nu îți pot garanta că că nu le va găsi altcineva înaintea ta. Vânătoare plăcută!”



http://www.huffingtonpost.com/2013/05/31/funny-breakup-this-might-_n_3367988.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu