Translate

joi, 13 iunie 2013

PAUZA DE MASĂ


Un băietel cânta la vioară iar tatăl său citea ziarul. Câinele familiei începe să latre pe acordurile de vioară. După vreo cinci minute, nemaiputând să îndure zgomotul, tatăl îi zice fiului:

- Nu poti să cânti si tu o melodie pe care să nu o stie câinele?

Vine mama soacra acasa si isi gaseste ginerele furios la culme, impachetandu-si bagajele.

- Ce s-a intamplat? intreba ea.

- Ce s-a intamplat?! rabufni ginerele. Iti spun eu ce s-a intamplat!…I-am trimis un e-mail neveste-mii in care i-am spus ca astazi ma intorc acasa din calatoria mea. Cand am ajuns acasa, ghici ce am gasit? Nevasta-mea, da, Maria mea, se tavalea cu un tip in patul nostru matrimonial!! Acesta este sfarsitul casniciei noastre, voi pleca pentru totdeauna!
- Calmeaza-te, ii zice soacra-sa. Ceva nu e in regula in toata povestea asta. Maria nu ar face niciodata asa ceva! Stai numai o clipa, sa ma duc sa verific ce s-a intamplat…
Dupa cateva momente, intra soacra-sa inapoi in camera afisand un zambet larg si-i zice ginerelui:
- Vezi, ti-am spus eu ca trebuie sa existe o explicatie simpla: Maria nu a primit nici un e-mail !…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu